Tänään tuli uusi Suuri käsityölehti ja olen hämmennyksissäni. Tässä on kuva sijoille 2.-10. sijoittuneista lapasista.

Untitled

Siellä on tutun neulojan neulomat lapaset, mutta ei minun Kaista kallis Hämeenmaa lapasiani

Nämä kuvassa olevat lapaset ovat Myrskylän lapaset ja ne on laitettu minun lapasikseni. 

Untitled

Toivottavasti hän joka on sijoittunut oikeasti kuudenneksi kilpailussa on myös saanut palkintonsa. Olen lähettänyt sähköpostin Tampeen messut Oy:lle, Taito Pirkanmaalle ja Suureen käsityöhön, katsotaan mitä sieltä vastataan. Täällä linkissä näkyvät kaikki lapaset, kun klikkailee tuolta alhaalta ja minun lapaseni ovat heti palkittujen jälkeen. Nimeä niissä ei ole laitettuna.

Kuitenkin nyt olen järjestänyt asiani niin, että piispan tapaamisen jälkeen huomenna hyppään auton rattiin ja lähden messuille ja käytän yhtenä päivänä saamaani palkinto ranneketta. Toisen rannekkeen annoin työtoverille. 

KristiinaS, tarjosin ranneketta muutamalle ystävälle, jolla ei olisi ehkä ollut muuten varaa lähteä messuille. Heidän vastauksena oli se, että eivät he lähde, koska ei sieltä voisi sitten ostaa mitään.

Torstaiterveisin seijap