Kun on ollut niin kauan päivittämättä, on vaikeuksia päättää mistä aloittaisi. 

Lusikkaliikkeen lusikoita on liikkunut Kanta-Hämeessä ja niiltä tiimoilta olin Hämeen Sanomien jutussa tänään. Nettijutussa tosin näkyy vain minun käteni. Lehden jutussa oli asiaa vähän enemmän.

Postikin oli kulkenut. Sain eilen ihanan kirjan Outi-ystävältä. Miljoonat kiitokset Outi.

Tätä kirjaahan, tai oikeammin siitä otettua mallineuletta, ihailimme viime kevään Tallinnan matkallamme.

Sukkasatoa korjataan kovasti. Minulla vaan ei jotenkin sukan tekeminen nyt suju. Saa nähdä jäivätkö tossut ainoaksi sukkasadon sadokseni. Päätin kuitenkin, että jos sukan neulominen ei tunnu hyvältä niin silloin en sukkaa neulo.

Eilen kävin Wetterhoffilla ja otin jotain kaunista puikoille.

Huomenna isäntä lähtee Ranskaan työmatkalle ja minulla alkaa koulutus Hengellinen työ verkossa. Jännää. Onneksi minua koulutetaan naapurikaupungissa, joten saadaan perheen arkikin sujumaan.

 

Tiistaiterveisin seijap, joka taitaa tehdä muutamia päivityksiä ajastimella, jotta täällä blogissa jotain tapahtuukin