Kello on jo paljon Marianpäivä on kääntynyt iltaan, se on sitten 9 kuukautta jouluun.

Päivä on kulunut Vilman kanssa kalvoväritellen ja ihan vaan oleskellen, isännän kanssa teimme pienen lenkinkin. Uudessa tuolissa olen salaisia sukkia tikutellut. Tuoliin olen tyytyväinen, laitan kyllä siitä kuvaakin jossain vaiheessa. Ai niin, kävinhän minä Tinttamarellissa ostoksilla. Näin Catarinalla messuilla nämä puikot ja hän niitä niin kehui, että minäkin sitten menin ja tilasin. Olen lukenut monia kehuja niistä ja päätin uskaltaa. Luulen, että olen myyty kun puikota saapuvat.

Oskari luuli jo olevansa terve, mutta iltapäivällä lämpö nousi 38,1, eli ei ole poika huomenna koulukunnossa. Laitoin töihin viestiä, olen puhelimen päässä täällä kotona ja hoidan täältä käsin ne asiat joita olin huomiselle suunnitellut. Toivottavasti menisi jo ohi tuo tauti, tänään on kyllä ollut jo huomattavasti parempi päivä.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille, koitetaan nauttia olostamme luvatuista vesisateista huolimatta.

Nyt lähden katsomaan Wallanderia.