Tänään oli kaupunki päivä. Äitini halusi lähteä käymään kaupungissa ja siinä menikin koko Vilman eskarissa olon aika. Ennen kaupunkiin lähtöä kävin kuitenkin kampaajallani, sillä hänen Jenkkiläisen ystävänsä poika oli tuonut minulle nämä.
 


Saa nyt sitten nähdä mitä näillä teen. Tuskin tarjoan mehuna Oskarin lähestyvillä synttäreillä.


Hämeenlinnassa kävimme Eurokankaassa, Neulansilmässä ja Wetterhoffilla, niin ja Anttilassa ja Vapaa valinnassa. Anttilasta ostin Pinkkiä Havaijia 3 euroa/kerä. Saa nyt nähdä josko ensi kesäksi siitä jotain neuloisi. Äiti osti tarjous Tango Fania myös tekee siitä jo ties kuinka monensia verkkoponchoja. Muuten lankojen kanssa jäi katselemiseksi.


"Kotikylässä" kävin varaamassa kirpputoripöydän. Sieltä mukaan tarttuivat nämä.




Kirjassa oli aika hauskoja huiveja, lukunuttu ja tuo kannen kissa on aika mainio.

Niin ja salainen neuleystäväni muisti minua ihanalla kortilla. KIITOS jälleen. Kyllä meille posti kulkee ahkerasti. Tämä on tosi ihanaa...


Millasta olen neulonut Moebiusta, se on kohta valmis. Hyvä että en mitään suurempaa pitsineuletta aloittanut. Minun mielestäni lanka on enemmän pätkävärjättyä kuin liukuvärjättyä. Turkoosit tulevat läikkinä. Siitä kuvaa sitten kun se on valmis.


Famu oli laittanut minulle, kommentteihin, vinkkiä Yhteishyvän ponchosta, tämä oli minullakin mielessä josain vaiheessa. Varmaan sen jostain langasta toteutan.


Tänään on vielä ohjelmassa mehujen keittoa ja kirjastoautolla käynti. Ihania ovat nämä maanantain kirjastoautoreissut. Meitä palvellaan niin hyvin, meilkein kotiin asti.