Pikainen Ruusupuun kuva päivitys. Huomenna lasken saldon ja kirjaan kaiken kulutuksen ja langan tulon Lankalaihiksen puolesta välistä.

IMG_4967

Huhtikuusta asti olen ihastellut ihania Louhittaren luolan Luonnotar-lankoja ja miettinyt ostanko langat TitiTyysta ja alan  neulomaan kaunista Heidi Alanderin Ruusupuuta. Kesäkuulla en malttanut enää olla ostamasta kahta vyyhtiä ja ottamatta huivia puikoille. Kyseessä on siis kesän neulefestareihin liittyvä KAL (Knitalong eli neulotaan yhdessä) huivi. Kun osti TitiTyysta kaksi vyyhtiä Luonnotarta sai huiviohjeen kaupanpäälle. 

IMG_4962

Minulle tässä huivissa vaikeinta oli värien valinta, mutta uskallan sanoa, että onnistuin siinä hyvin. Vielä en tiedä jääkö huivi minulle itselleni, vai pääseekö lämmittämään jonkun muun hartioita. Ainakin Titityyn neulefestareille tämä lähtee käymään minun mukanani.

IMG_4954

Ruusupuuta pitäisi tietysti kuvata Ruusujen kanssa, mutta Juhannusruusu on jo kukkinut ja pusikossa kotipihassa oli vain muutama pinkki ruusun kukka.

IMG_4961
 

Saskatoonin marjan raakileissakin on samaa sävyä.

IMG_4963

Tunnelma kuva Ruusupuusta ja rentunruusuista

IMG_4965

Malli: Ruusupuu ravelry linkki
Heidi Alander
Lanka: Luonnotar Ärjy
menekki 92 gr
Luonnotar Aamusumu
menekki 78 gr
yhteensä 170 grammaa
Puikot: 4 mm Knit Pro

Lankalaihikseen tulee siis -170 grammaa ja tulos on tällä hetkellä -15 412 grammaa. Huomisen jälkeen alkaa kesäloma ja mietin, saisinko tuolta yläkerrasta noita minun puhuttelevia lankoja liikkeelle tavalla tai toisella. Mutta se on sitten ensi kuun asia.

Kauniita heinäkuun päiviä teille kaikille.