Minä olin tänä vuonna huono käsityöystävien muistaja jouluna. Iloitsin suuresti niistä joulukorteista, joita minulle lähetettiin ja olihan pukinkonttiin tullut kaksi pakettiakin, jotka ennen Pariisiin lähtöä avasin.

DSC04234

Katjun paketista löytyi Katjun kattilassa käynyttä Pirtin kehräämön villaa, ja minullahan on Katjulta luvassa opastusta, kuinka tästä saadaan lankaa. Kesällä meille kotiutunut Tilda saa siis tästä töitä, mutta ehkä kuitenkin aloita jollain ei näin ihanalla.

DSC04232

Kristiina oli onnistunut lahjan värivalinnoissaan kerrassaan hyvin. Marraskuulla ihailin Kristiinan päivitystä, jossa näitä ihania pussukoita oli, enkä tosiaan arvannut että siellä on minunkin pussukkani.

DSC04236

Vanha omenapuu oli jälleen kuvauspaikkana. 

DSC04237

Ja senkin tuo Kristiina näköjään tiesi, että ainoa minun värikartassani oleva keltainen on tuo kananpojan keltainen.

DSC04238

Kiitos teille ihanat ystävät!

Yksi käsitöihin liittyvä joululahja on vielä esittelemättä. Siitä tulee oma päivityksensä, kunhan olen sen oikeasti läpilukenut. En tiedä mistä joulupukki oli löytänyt vuonna 1933 painetun käsityökirjan. Se on aika ihana.

Pyhäpäivän terveisin seijap, joka muuten lomailee ensi viikon.