Kaikkihan sen tietävät, että minä olen intohimoinen Jouluradion kuuntelija. Tänä jouluna olen pongannut sieltä uusia lauluja ja uusi minuun käsitöiden tekijänä kolahtava laulu oli Lauluyhtye Punttisukin laulu Veuve Clicquot. Täältä YouTube linkistä sen voi käydä kuuntelemassa ja katsomassa. Toinen heidän joululaulunsa, jonka olen oppinut tunnistamaan tämän joulun alla on Matkalla Jeesusta tapaamaan, ja sekin löytyy YouTubesta

Joissakin minulta lähteneissä paketeissa on jotain itse tehtyä ja kyllä se totta on, että huolella valitaan materiaalit joita niihin käytetään. Huomioidaan saajan mieltymykset ja kaikki se mitä hänestä tiedetään.

Edellisessä päivityksessä näitte Novitalta tulleet langat. Päivitin langat facebookiin ja eräs ystäväni ihastui väreihin ja huokaisi säärystimien perään. En luvannut mitään, mutta säärystimethän niistä tuli.

IMG_0956

Oranssia Seiska Veikkaa ja kevään uutuus raita Karkki. Esikoisen ottama kuva minun kintuistani, ystävän sääret ovat sirommat, joten hänelle ovat varmasti passelit.

Lankaa jäi vielä niin, että jotain saa molemmista keristä, mieltin, josko vaikka kämmekkäät.

IMG_0957

Oranssi-karkki säärystimet
Malli: oma
Lanka: Seiskaveikka Oranssi 
menekki 78 grammaa
Seiskaveikka Raita, Karkki
menekki 73 grammaa
Puikot: alareunassa 3,5 mm
muuten 4 mm 

Lankalaihikseen tämä tekee 151 grammaa plussaa, eli lankalaihiksesessa ollaan säärystimien jälkeen taas yli kahdeksan kilon lukema on 8097 grammaa. Vielä siihen yksi salainen juttu mutta ynnätään se sitten kun se on saajallaan.

Aatonaaton terveisin Heimolasta
seijap