Tänään teen päivityksen niin, että olen jo kerran tallentanut, joten jos kävit jo lukemassa blogia ja näit pelkät kuvat, niin kyllä niin oli hetki sitten. Monna jo ehtikin kommentoimaan, ennen tekstejä...

Tässä siis lisää ufokatsausta Mallinkaisilta.

3478559923_0e608ddff8.jpg

Tämä on naisen pyöreäreunainen bolero, novitan syksyn 2006 lehdestä. Siinä lankana oli Isoveli colori, mulla lankana Hippy.

3478559439_ed3226c7da.jpg

Tässä vuosi sitten aloittamani dropsin ympyräneule. Jäi kesken kun kesä tuli väliin ja kesken on edelleenkin.

3478557701_91c0186861.jpg

Tässä lankana Novitan kampanjalanka Jasmin ja mallikin on Novitalta. Malli löytyy Novitan kesä 2007 lehdestä ja on Marine-langalle.

Kuvaamatta on vielä ainakin yksi harmaa neule. Jotta saan sen loppuun tarvitsen joko tarkat silmät kotona tai jonkun muun apua. Malli on Kotiliedestä ja minä onneton olen hukannut sen ohjearkin jossa tuo neule on. Mutta siihen palataan myöhemmin.

Mukavaa tiistai-iltaa kaikille. Minä laitan vähän sähköpostia lammastilalle.