Kiitos teille kaikille jotka olette jättäneet kommentteja. Jotenkin tuntuu, että blogistaniassa on liikkeellä aika, jolloin kommentteja on jätetty vähän, sillä aika moni on kaipaillut kommenttejen perään, ja iloinnut jokaisesta kommenteista. muutamaan kommentiin vastaus tai kommentti.

Seija, silmukoita tiskirätissä on 45 ja neuloksena kahden kerroksen helmineule. Olen tykännyt tuosta rätistä se on ollut käytössä torstaista asti.

Ritva, kiva että jätit kommentin. Birgit kertoikin antaneensa sinulle blogiosoitteen. Kiva kun blogi on ollut hyödyksi.

Reetta, minun lempikirjani lapsena oli Piilomaan pikkuaasi, siksi Anttilan (?) alepöydällä ollut Me leijonat sai katseeni kiinnittymään ja kirjan muuttamaan meille.

Kevätpäiväntasaus oli eilen. Mitä enemmän pyörittelin viimeistä vihjettä vailla olevaa kevätpäiväntasausyllätyshuiviani, niin sitä varmempi olin. Lapsilla oli vieraita ja minä sain rauhallisen ajan itselleni, sitten kun olin antanut kaikille omille ja vieraille ruokaa. Niinpä sitten vetäisin puikon irti ja vaihdoin pienempään. Nyt olen tikutellut jo kakkosvihjeeseen ja nyt näyttää jälki sellaiselta, että olen tyytyväinen ja huivi tulee käyttöön asti. Kunhan valmistuu. Muiden neulomia valmiita huiveja voi käydä katsomassa galleriassa, ovat aivan ihania.


Huomenna on lapsilla viimeinen kerta jatkouimakoulua ja vesirallia, samalla uimahallireissulla saadaan varmaan Ylläksellä työreisussa oleva isäntä poimittua Tervakosken liittymästä kyytiin ja kotiin.

Aurinkoista lauantaipäivää kaikille, taidanpa lähteä saattelemaan viimeistä meillä olevaa kaveria kotiinpäin.