Tänään on ollut ihana pakkaspäivä. Lunta on sen verran, että Vilma pystyy hiihtämään, mutta me muut emme ole vielä suksilla olleet näillä lumilla.



28 joulukuuta 2008

Lahtiset laitettiin Vilman kanssa jalkaan. Punaiset olivatkin jo Vilmalle pienet, onneksi oli olemassa Oskarin vanhat siniset.

28 joulukuuta 2008

Kotipihasta lähdettiin

28 joulukuuta 2008

Ollaan jo Mäkikulmantiellä

28 joulukuuta 2008

Matkalla on pieni suokin

28 joulukuuta 2008

Koti, pelon toisella puolella

28 joulukuuta 2008

Ollaan jo pihatiellä.

Ihania tälläiset pakkaspäivät, jotka saavat liikkumaan. Minulla ei ole tauti vaan vielä kunnolla taittunut, enkä ole uskaltanut niin kovasti ulkoilla kun nuo muut kotijoukot.

Muulla kotijoukolla jatkuu joululoma. Minä olen lähdössä huomenna töihin. Täytyy varmaan laittaa kaikki illalla valmiiksi. On jo tottunut siihen, että nukkuu aamulla yli kahdeksaan ja nyt tähtäimessä olisi olla kuitenkin ajoissa työpaikalla.

Neulerintamalla aloittelin eilen uutta. Tämä Novitan malli pääsi puikoille. Lankana minulla on vaaleansininen Wetterhoffin Sofia. Mallia olen muokannut, niin että olen lyhentänyt resoria ja lisännyt pitsineuleen osuutta.

Hyvää pyhäillan jatkoa kaikille.