...mansikka loppuu kesken?

EDIT: Lankaa tulossa, kiitos Reetta!

Ennen kun flunssani alkoi, aloitin tekemään Suklaa-Mansikka lapasia. Mansikka-lanka,joka jäi sukista yli halusi, yhdessä OnLinen suklaan ruskean langan kanssa, tulla Kurikan lapasiksi Haaviston kirjasta.

2304331378_91cd1d682a.jpg

Ei lankaa puutu paljoa, tuo toisen lapasen kärki ja peukalot. Avunpyyntö yhdelle Mansikkaa ostaneelle neulojalle on lähetetty, katsotaan kuinka käy.

Näitä lapasia olen muuten tikuttanut 2 mm bambu puikoilla, tänä aamuna 2,5 bambut tuntuivat oikeasti paksuilta. Teen Nallesta vertailulapaset. Samat silmukkamäärät ja 2,5 puikot. Tuntuu tulevan paljon isommat.

Kivoja juttuja on liikkeellä. Olen saanut tiedot hänestä, jolle olen salainen sukankutoja. Pitää oikein ajan kanssa tutustua blogiin, jotta osaisin toteuttaa toiveen mahdollisimman hyvin. Pitsiä vai palmikoita, siinäpä kysymys...

Novitan Neulomossa on menossa pääsiäiskoristevaihto ja siinäkin olen mukana. Idea vaan on kokonaan hukassa. Kohta olemme kyllä menossa Vilman kanssa pääsiäisaskarteluun tuohon entiselle koululle, josko jotain kolahtaisi.

Eilen olimme niin ajoissa Tampereella, että poikkesin Koskikeskuksen lankakaupassa ja Pirkanmaan Taito shopissa. Olin jo ostamassa sukkalankaa, mutta sitten tajusin, että enhän minä edes tiedä minkälaista tarvitsisin. Oikeasti nuo kotona olevat Seiska veikat eivät huutele ainakaan Salaiseen sukan kutojaan.  No, ensi lauantaina olen lähdössä Taikasormiin, josko sieltä sitten lankaa, jos malli hahmottuisi viikon aikana.
Jotenkin suomalainen lanka nyt kiehtosi.

Tuleeko teille muita kotimaisia sukkalankoja mieleen kun Novitalaiset, Vuorelman Veto ja Jämsän huopatehtaan Retu?

Flunssa alkaa olla voitettu. Vähän jännittää kun illalla on yksi messu kirkossa ja pitäisi siellä olla laulamassa. Onneksi ei yksin kuitenkaan, jos ääni ei kestä niin pitää sitten siirtyä sivummalla.

Mukavaa sunnuntain jatkoa teille kaikille!