Minun SNY:ni muisti minua taas. Viikko sitten sain häneltä syntymäpäiväpostia. Vähän se sai kyllä mietityttämään, kun korttiin oli lipsahtanut Y:n tilalle A (SNY olikin SAY), mutta selvisihän se mistä muistaminen oli lähtöisin. Tässä vihdoinkin kuva tuosta postista.


841420.jpg

Ihania lautasliinarenkaita, ilmapalloja, sekä kortti. Mistähän SNY:ni tiesi, että minulla on huilu tuolla hyllyssä. Aika vähän soittelen, mutta osaan kuitenkin jonkin verran.

841424.jpg

Tämän päivän posti toi pullopostia. Ihana idea laittaa pulloon kirjeen lisäksi paljetteja. Kyllä niille käyttöä löytyy. Vilma jo kyseli riittäisikö niistä hänelle.

KIITOS! On mulla aikasta ihana SNY!

Iloista on myös se, että olen voittanut Marin blogin arvonnassa, jotain pientä...

Nyt lähden kuitenkin laittamaan ruokaa, jotta ehdimme neuletapaamiseen. Seuraava kerta onkin sitten syyskuussa. Paikka palaa Huunan kaartoon ja päivä muuttuu keskiviikoksi.

Aurinkoista viikon jatkoa kaikille!