Kokeilinpa minäkin mitä antaa haku "seijap on".

Ohjeet ovat tässä:
Googleta hakusanoilla: "(Nimesi) on" (esim. "Matti on") ja kopioi viestiin 10 ensimmäistä tulosta. Näin saat tietää itsestäsi jotain mitä et ole vielä tiennyt. Muistakaa laittaa hakusanaan lainausmerkit mukaan tai muuten ei tule mitään.

  1. Ja SeijaP on tuonut esille Arkangeliin suuntautuvan keräyksen
  2. Se on kuitenkin se ihminen, jonka SeijaP on saanut meitä tekemään.
  3. Hetkiä Heimolasta -blogin SeijaP on tehnyt ohjeen tähän pipoon. Pitihän minun kokeilla myös, ...
  4. Kaikkea se SeijaP on keskinyt -neulojat on luovia. Pitäiskö hankkia nuottititeline ko tarkoitusta varten?
  5. Mie olen seija vaan, SeijaP on eri henkilö, taitava käsitöiden tekijä jota minä en ole
  6. seijap on 26 Huh 2006 at 13:52. Minä olen käynyt suolahuonehoidossa, viime talvena.
Eli 10 tulosta ei löytynyt. Tai olisi siinä tapauksessa löytynyt, että olisin laittanut kaikki ne jotka tulivat kahteen kertaankin.

Tällä kertaa poimin tämän Satu H:n Väkerryksistä.

Kohta suuntaamme Hyvinkäälle. Ufoutunut sukka lähtee mukaan.

Kaunista viikonloppua, muistakaa riittävä nesteytys ja varjon paikkojen etsintä.