Edit: Sain Mervillan linkin toimimaan

Tänään on toukokuun viimeinen päivä. Vilma lähti viimeistä kertaa eskariin. Huomaan kuitenkin olevani onnellinen. Minun tytöstäni tulee elokuussa koululainen. Eskari opeille lähti mukanan pienet paketit.

626351.jpg

Soili saa salomonin solmuhuivin ja Maarit saa Kerttu-sukat. Kiitos ihanasta mallista Uhoavalle Gnulle. Molemmat nämä menevät myös Project spectrumiin. Uudet värit sitten alkavatkin huomenna, enkä ole ollenkaan ajatellutkaan niitä.

Kävin eilen lankakaupan loppuunmyynnissä. Kertooko se jotain kun myyjä sanoo minun astuessani sisään "Tulithan ostamaan kaupan tyhjäksi?". Minulla oli kiire enkä ehtinyt kuin Sandnessin lehtiä selata ja ostaa, sekä sen puuttuvan mustan Mandarin petitin, niin ja yhdet Addin pyöröt. Pitää mennä uudestään ajan kanssa. Kaikista langoista oli vähintään 20% alea, niin ja kaikesta muustakin ihanasta. Nämä kolme lehteä ostin.

Kevään viimeinen neuletapaaminen oli tiistaina. Coconutiin oli tullut helmilankoja. Tässä
vain murto-osa väreistä ja langoista. Terhillä oli siis jotain lankoja mukana. Pitäisikö alkaa virkata perhosia?
 
626355.jpg

12.6. pidetään ekstra neuletapaaminen Mervillassa. Ajatus oli, että n. klo 17 oltaisiin Rengossa. Jos joku joka ei ollut tiistaina paikalla, haluaisi lähteä kimppakyytiin, niin laittakaa sähköpostia minulle, niin sovitaan aikatauluja.

Pitäisiköhän minun esitellä loput ufonikin tänään? Illalla sitten varmaan. Kun on ollut Oskarin koulun kevätkirkko ja kuoroharjoitukset. Kahtenapäivänä on ollut uuteen työhön liittyviä juttuja, siksi on ollut vähän hiljaisempaa.

Toiveikasta torstaita kaikille!