Eilen kävin kaupungissa. Koska en osallistunut langattomaan lokakuuhun saatoin hyvällä syyllä ostaa vyyhdin Iikkaa.



Illalla alkoi Heimolassa vyyhdin muuttaminen pidemmäksi. Jos jalkamitta oli oikea niin pituutta tälle vyyhdille tuli 11 metriä.






Liottuaan marja-astiassa vyyhti sai paikan jätesäkeillä vuoratulta tiskipöydältä.



Värit siis Grape raisin ja Ice blue.


Sitten alkaa vyyhdin matka kohti väriliemiä. Ensin metrin verran vyyhtiä turkoosiin, hetken päästä pikkuhiljaa lisää samaa päätä. Sitten sama käsittely rusinan väriseen päähän.




Tässä vaiheessa olin varma, että olen tekemässä rumalankaa.



Varovasti puristellen kumihanskaisien käsien läpi löysi Iikka tiensä piirakkavuokaan. Mikrossa täydellä teholla 2x3 min ja 1x2 min. Tässä siis höyryävän kuumaa Iikkaa.

Huuhdellessa ei irtoväriä lähtenyt. Iikka kuivui yllättävän nopeasti kahden eripuolilla taloa olevien oven kahvojen välissä. Keriessä sain aikaan sotkun joten keriminen kesti kaksi tuntia.




Lopputulos oli mielestäni onnistunut.



Edit 2: Koolattu Iikka halusi sitten Roosa-huiviksi. Saattaa olla, että pitkä huivi olisi ollut parempi, mutta tästä tulee tälläinen.

Vielä muistutus käykää osallistumassa kymppitonniarvontaani. Jos joku bongaa tasaluvun eli 10 000. Olisi kiva myös hänet huomioida, siitä  saa jättää erillisen merkinnän. Laittakaa myös yhteystietoja, jotta osaan ottaa yhteyttä.

Edit:
Arvontaan osallistumisaika on päättynyt.
Anitta sä onnistuit. Miten mä jotenkin aavistin kun aikaisempia kommenttejasi luin.
Siis Anittalle voitto tasaluvusta. Kaikkien muiden kesken arvotaan jotain. Arvonta tapahtuu lauantaina kun olen kotiutunut Seinäjoen messuilta.

Tuulis:
Ei se niin työlästä ole eikä vaadi isoja tiloja. Mä olin vähän suuruuden hullu ja aloitin heti tollai isosti. Pyydä Muoriskaa opettamaan, teillähän onkin paljon tekemistä.